Volné pracovní místo  Inženýr kvality - zákaznický servis (A9721)

Lokalita Tachov a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Hledáme Inženýra zákaznické kvality, který sdílí naše poslání - poskytovat výjimečný zážitek každému zákazníkovi. Pokud máte pevný základ v technických dovednostech a zároveň chcete být strážcem naší zákaznické kvality, připojte se k nám.
  • Návštěvy zákazníků
  • Podpora zákaznických auditů
  • Implementace/plánování MSA/MFU/PFU
  • Podpora nulté série
  • Příprava prvotního vzorkování pro zákazníky
  • Řízení zákaznických reklamací
  • Provádění analýz poškozených dílů
  • Stanovení a realizace okamžitých opatření
  • Metodická analýza hlavních příčin
  • Vytváření 8D reportů
  • Komunikace se zákazníkem (včetně dokumentace na zákaznických portálech)
  • Tvorba vrácenek dílů
  • Prvotní odběr vzorků u zákazníků
  • Kontrola specifických požadavků zákazníka ohledně dokumentace
  • Vytvoření nebo sestavení úvodní vzorové dokumentace

Požadujeme

  • Vzdělání technického směru nebo podobného zaměření
  • Praxe na obdobné pracovní pozici
  • Znalost německého nebo anglického jazyka slovem a písmem
  • Dobré znalosti MS-Office a SAP výhodou
  • Znalost ISO 9001 a IATF 16949
  • Znalost zákaznických portálů
  • Znalost a používání nástrojů kvality (8D report, Ishikawa, 5 Why , ...)
  • Jste týmový hráč s vlastní iniciativou, odhodláním a samostatností, máte dobré komunikační dovednosti

Nabízíme

  • Dobré finanční ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na dovolenou a vánoce (13.plat)
  • Výkonnostní prémie, osobní ohodnocení
  • Stravenky nebo plně hrazené stravné
  • Prémie za docházku
  • Nástup přímo do kmene firmy

Máte zájem o nabídku Inženýr kvality - zákaznický servis (A9721)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marika Špringlová z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Inženýr kvality - zákaznický servis (A9721)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět